wtorek, 31 maja 2016

Księga Gości z bukietem - DT Miszmasz Papierowy

Miałam okazję  ponownie zrobić moją kolejną Księgę Gości, postanowiłam, że zrobię ją jako inspirację dla Miszmasz Papierowyz pięknymi  miszmaszowymi tekturkami :). Księgę przygotowałam na bazie, którą możecie kupić TUNa pierwszym planie na mojej księdze, znajduje się bukiet pięknych kwiatów a wokół niego tekturki :
Kwadratowa ramka majowa z gałązką, mała owalna ramka majowa, wiosenna gałązka z ptaszkami i napis "Księga Gości"Wokół kwiatów dodałam też gałązki wiśni.  Tył księgi jest bardzo prosty i delikatny, dodałam tu tylko dwa paski i pękną parę na gondoli.

















7 komentarzy:

  1. What a lovely little book! Thank you for joining our challenge over at Scrapki-Wyzwaniowo xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks for joining us at Scrapki-Wyzwaniowo Challenge!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooww!! Love the delicate design!! Beautiful! Thank you so much for playing with us at Scrapki-Wyzwzniowo!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Such a great project, I love all the details! Thank you for joining the Southern Girls this time. Good luck, Julie X

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca, bardzo lubię Twoje kwiatowe kompozycje. Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio 75!

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a beautiful detailed project I love the cream on white. Thanks for joining us at Southern Girls.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely surprise awaits you on the Southern Girls blog. Congratulations! Hugs, Wends x SGC DT

    OdpowiedzUsuń